pink-minimalist-gynecologist-logo---2024-08-16t131233.982.png

Djemtë e Gen Z besojnë se feminizmi është i dëmshëm, e kanë mësuar nga interneti

N'THELB

August 16th, 2024

Një sondazh i ri zbuloi se djemtë dhe burrat nga Gjenerata Z kanë më shumë gjasa se sa më të rriturit të besojnë se feminizmi ka bërë më shumë dëm sesa mirë.

Sondazhi në fjalë, i kryer nga Instituti i Politikave në King's College në Londër dhe Instituti Global për Lidershipin e Grave, anketoi 3600 djemnë Mbretërinë e Bashkuar të moshës 16-29 vjeç.

Ai zbuloi se një në katër burra të anketuar deklaroi se është më e vështirë të jesh burrë sesa grua, ndërkohë që edhe më shqetësuese,  një e pesta e të anketuarve tani e shikojnë në mënyrë të favorshme influencuesin e mediave sociale, Andrew Tate.

Tate, një “trajner i suksesit” dhe “pick-up artist” i vetëshpallur, ka bërë jetesën e shkollimit të të rinjve dhe djemve se si të sharmojnë, shajnë, detyrojnë ose ngacmojnë gratë që të flenë me ta. Duke u përballur aktualisht me akuza në Rumani për trafikim njerëzor dhe përdhunim (të gjitha këto që ai i mohon), Tate është bërë djaloshi i posterit për maskulinitetin toksik. Popullariteti i tij (që arrin në 8 milionë ndjekës në Twitter/X) mes Gen Z flet për një hap shqetësues prapa për shumë nga bashkëmoshatarët. Megjithatë, kur bëhet fjalë për përhapjen gërryese të mizogjinisë në internet, Tate është një simptomë, jo shkaku.

Nëse shikojmë këtë regres të dukshëm nga brezi i ri, duket pothuajse shumë e lehtë të drejtosh gishtin drejt internetit.

Natyrisht, interneti nuk është justifikim për mizogjininë: burrat që thithin përmbajtjen e dëmshme gjithashtu duhet të mbajnë përgjegjësi. Por pavarësisht nëse po e kërkoni apo jo, pothuajse i gjithë aktiviteti juaj në internet varet nga ajo që ju tregon algoritmi juaj.

Djemtë e Gen Z shohin diçka krejtësisht të ndryshme. Algoritmet shpesh veprojnë në ekstreme: për shkak se njerëzit priren të klikojnë dhe të angazhohen me përmbajtjen më të bujshme, hiperbolike, kjo është ajo që shërben algoritmi. Një algoritëm i mediave sociale nuk është domosdoshmërisht i keq, thjesht amoral dhe i pjekur për t'u shfrytëzuar nga shtytësit më ekstremë dhe grabitqarë të përmbajtjes.

Profesor Bobby Duffy, drejtor i Institutit të politikave në King's College në Londër, i cili ishte autor i sondazhit të përmendur më parë, i tha The Guardian se ata po shohin një model "të pazakontë" brezash kur bëhet fjalë për opinionet e Gjeneratës Z për feminizmin. Në mënyrë tipike, brezat e rinj janë vazhdimisht më të kënaqur me normat sociale në zhvillim, megjithëse anketa sugjeron se, me bashkëmoshatarët, e kundërta mund të ndodhë.

"Kjo tregon për një rrezik real të ndarjes së përçarë midis këtij brezi të ardhshëm," tha Duffy.

A mund të shpjegohen këto "ndarje të këputura" me idetë mbizotëruese për maskulinitetin dhe mizogjininë në internet?

Në YouTube, në veçanti, koncepti i maskulinitetit që po përkrahet nga Tate dhe autori kanadez Jordan Peterson – si dhe, në një shkallë të ndryshme, figura të tilla si YouTuber-boksieri britanik KSI, me 24 milionë abonentët e tij – duhet të të sfidohet. Është një imazh i rrënjosur në patriarkalizëm dhe pabarazi gjinore, një paradoks ku burrat janë njëkohësisht seksi dominues, kanë të drejtë për pushtet dhe ndikim mbi gratë – ndërkohë që janë viktima të të ashtuquajturave feministe të padisiplinuara dhe shtypëse.

Henry Mance i Financial Times shkroi se mesazhet e Tate "kanë rezonuar me disa djem, ndoshta në veçanti me ata që mendonin se shoqëria e ka kundërshtuar maskulinitetin, dhe si rrjedhim, veten e tyre".

Gjithashtu, për fat të keq, nuk ka zgjidhje të lehtë për të gjithë këtë. Përhapja algoritmike e mediave sociale është si oqeani - i gjerë dhe tronditës dhe i pamundur për t'u luftuar.

Platformat si Twitter/X ose TikTok duhet të bëjnë një punë më të mirë në shtypjen e përmbajtjeve të dëmshme dhe mizogjene. Ose nëse kjo dështon, ndryshimet në legjislacion mund të jenë një rrugë për përmirësim.

Në një nivel individual, ndoshta ndryshimi më i madh që mund të bëjmë është të flasim në të vërtetë me djemtë dhe burrat e rinj në jetën tonë. Ndoshta arsyeja që Tate dhe të tjerët bashkë kanë një ndikim të tillë me Gen Z është sepse ata janë një nga të paktët njerëz që përpiqen vërtet të lidhen me ta. Duhet të flitet edhe me ta – përndryshe, duket se ata thjesht do të vazhdojnë të dëgjojnë jehonën e zërave të tyre.

Fisnik Xhelili

Fisnik Xhelili

Fisnik Xhelili është zëvendëskryeredaktor në "Portalb.mk". Ai ka diplomuar në degën e Komunikimit Ndërkombëtar, ndërsa aktualisht vijon studimet e masterit në degën e Marrëdhënieve Ndërkombëtare dhe Diplomacisë. Fisniku është bashkëthemelues i Qendrës për Mundësi të Barabarta "Mollëkuqja".

donor image

Përmbajtja e kësaj ueb-faqeje është përgatitur nga Mollëkuqja me mbështetje të popullit Amerikan përmes Agjencionit për Zhvillim Ndërkombëtar të Shteteve të Bashkuara të Amerikës (USAID). Pikëpamjet e autorëve të shprehura në këtë ueb-faqe nuk reflektojnë medoemos pikëpamjet e Agjencionit për Zhvillim Ndërkombëtar të Shteteve të Bashkuara apo të Qeverisë së Shteteve të Bashkuara të Amerikës.

Platforma mollëkuqja.mk është projekt i Qendrës për Mundësi të Barabarta "Mollëkuqja". Nëpërmjet kësaj platforme ne synojmë të krijojmë një hapësirë të sigurtë për gratë dhe burrat, ku të njëjtët jo vetëm mund të informohen për problemet aktuale që kanë të bëjnë me diskriminimin gjinor, por edhe të mund të ndajnë mendimet dhe eksperiencat e tyre.

Të gjitha të drejtat janë të rezervuara © 2024 / Mollëkuqja.mk | Made by LuckyMedia